keskiviikko 13. elokuuta 2014

Heippa hei kesä, tervetuloa lukioon!










Näin se kesä pyörähti. Ilmat oli yllättävän lämpimät, itikan puremia enemmän kuin tarpeeks ja rusketus, joka toivottavasti säilyy talven läpi. Jopa mun hiukset on pidentynyt ja se on jo uutta! En ole ollut kovinkaan aktiivinen blogini puolella ( ja se näkyy lukijoiden määrän laskussa) , mutta otin kesän chillisti, enkä panostanut kuin töissä. Enkä kadu sitä.
Tänään olikin eka päivä uudessa koulussa, nimittäin Lukiossa. Liian aikaisen herätyksen ja jo nyt päälle painavan stressin takia päivästä ei jäänyt päähän kuin jäätävä särky. Uutta opittavaa joka tuutista ja pirteitä kasvoja hokemassa, että "Mekin opittiin nää ajan kanssa!". No kivat teille.
Tähän kevennykseen vielä pari hätäisesti ikuistettua päivän päälykuoreni -kuvaa. Eli valkoinen paita on H&M:än liikkeestä samoin farkut, kengät pongasin taas Aleksi 13:sta. Mukavaa koulujen/töiden alkuja kaikille ! \^^/
          

4 kommenttia:

  1. Ihanan kesäisiä kuvia, tulee hyvin keskelle näitä alkusyksyn sateita :D Ja voi sua parkaa, muistan kuin itsekin olin ihan hukassa lukion alussa! Olin viel muuttanu maalta kaupunkiin (kauheen kliseistä) ja lukio oli noin viis kertaa isompi ku se yläaste millä olin. Tääl viel yks pirtee virtuaalikasvo kertoo sulle et joo kyl mäki opin kaiken ajan kanssa xD Ja lukioelämä on oikeesti ihan superkivaa,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi mua tosiaan :D no sentään mul on tutut ihmiset siellä :) toivotaan et mullakin tulee kivaa!:)

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia & ihanat kengät! :o <3

    http://blowsomesmoke.blogspot.fi/

    VastaaPoista